|
|
|
|
|
|
התנהלות מחפירה של 012 |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בראשון לדצמבר 2011 ביקשתי להתנתק משרות האנטרנט של 012 לאחר שיחה עם נציגת השרות הבנתי שהמנוי בוטל. לאחר חודש אחרי שראיתי שהם ממשיכים לחייב אותי התקשרתי ומסתבר שהם "שכחו" לבטל את המנוי שלי למרות שראו שאני לא גולשת דרכם. לאחר הרבה שיחות בחודש ינואר 2012 הם סיכמו שמגיע לי זיכוי על החודש שלא שילמתי ויגיע תוך 60 יום עסקים. היום ה13/2/2012 התקשרתי לברר מה קורה עם הזיכוי ושוב הם "שכחו" לעדכן שמגיע לי זיכוי ורק מהיום אקבל זיכוי תוך 60 יום, כלומר רק בפסח אני אקבל את הזיכוי
|
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|