|
|
|
|
|
|
HOT צריכים ללמוד הרבה מהשירות של YES |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני חייבת לציין שאני מארה"ב במקור. אני בארץ שנה, ובשנה הזאת הייתי מחוברת ל-HOT לצערי הרב. השירות שלהם הוא מתחת לכל ביקורת!!! לאומת זאת, השירות שלכם ממש אבל ממש אמריקה, כמו שאומרים. כל המוקדנים ממש נחמדים, עוזרים בשמחה, ועונים לטלפון במיידית. אין מה להשוות אותכם ל-HOT אתם ממש ברמה גבוהה. ותודה רבה מקרב לב. באמת תודה רבה, תמשיכו עם שירות לקוחות אדיב, אתם לא מאמינים כמה זה עוזר. לפעמים אפילו מעדיפים לשלם קצת יותר בגלל השירות. איך אומרים, באתי בגלל המחיר נשארתי בגלל השירות!!! תודה.
|
רק רוצה להחמיא לכם! |
סוג הנזק : |
תמשיכו בדרך הזאת של שירות לקוחות מעולה!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
אבקש להודות לגב' בר בשם כלל עובדי החברה, על העתק המכתב שהעברת אלינו. |
תגובה: |
אנו שמחים להיווכח, כי המשאבים הרבים, דוגמת כוח האדם, המחשבה הניכרת, והזמן הרב, המושקעים בשיפור השירות ובאיכותו נושאים פרי.
אנו כמובן, נוסיף ונגוון, נשתפר ונתייעל לטובת קידום השירות לרווחת לקוחותינו.
תענוג גדול של כולנו להתכבד במכתבים כדוגמת זה של גב' בר, המעריך את פועלם של נציגנו.
|
פתרון: |
|
|
|